Există o diferență majoră între a face știri și “a face știri.” Este diferența dintre o pușcă și o praștie.

Amatorii pot “face știri.” Ei pot atrage o echipă de televiziune de dimineață să facă video de la un eveniment de caritate. Sau să aterizeze o mențiune într-o rubrică de ziar local. Sau chiar scor o poveste caracteristică într-o revistă de comerț.

Dar acestea sunt fotografii o singură dată care este puțin probabil să lase o impresie asupra publicului țintă. Pur și simplu “a face știri” va atrage rareori un flux constant de perspective la ușa ta.

Cu toate acestea, chiar și profesioniștii de top de PR tind să se concentreze pe “a face știri.” Există două motive pentru acest lucru. În primul rând, este relativ ușor să înscrie. În al doilea rând, șeful rareori înțelege că pur și simplu “a face știri” este practic lipsit de valoare la linia de jos.

De exemplu: Taco Bell “a făcut știri” câțiva ani în urmă de piggybacking pe o poveste internațională. Stația spațială SkyLab își pierdea orbita și era pe cale să se prăbușească prin atmosfera terestră. Presa mondială era obsedată de posibilitatea ca resturile să lovească un oraș important.

Taco Bell a angajat o barcă să tracteze o țintă gigantică în Oceanul Pacific. Dacă vreun moloz lovește ținta, Taco Bell a spus lumii întregi, fiecare american va primi un taco gratis.

Cascadoria a oferit presei de știri un vizual puternic pentru a se asocia cu povestea mai abstractă a potențialelor resturi spațiale. De asemenea, a împrumutat o parte mai ușoară la o obsesie complet out-of-whack mass-media.

Nu-l critic pe Taco Bell. A fost o cascadorie grozavă. Dar, în cele din urmă de acoperire de știri a făcut puțin pentru a atrage noi clienți la Taco Bell. Nu au existat follow-up povești de spus. Nu a existat nici o idee interesantă în centrul tacticii companiei.

A fost o cascadorie. Și una amuzantă. Nimic mai mult.

Taco Bell “a ajuns la știri.” Dar nu a făcut știri.

Iată un alt mod de a privi lucrurile: “A face știri” este o cheltuială pură; a face știri va genera venituri.

PR Rainmaker înțelege această diferență crucială.

Uneori, “a face știri” este tot ce se poate gestiona, având în vedere timpul și resursele.

Dar scopul tău principal ar trebui să fie întotdeauna să faci știri. Realizați acest lucru ajutând la a vă face compania, produsul, serviciul sau ideea atât de fascinantă încât reporterii stau la coadă pentru a scrie povești despre dvs.

Exemplu: Steve Jobs de la Apple face în mod constant știri, deoarece desenele sale și conceptele sunt atât de dincolo de cea a colegilor săi. Ideile sale vizionare nu se traduc întotdeauna în profituri, dar ele generează aproape întotdeauna știri naționale: MacIntosh, Newton, iBook, iMac și acum iTunes.

Lecția aici este: Dacă doriți să faceți știri, trebuie să deveniți “remarcabili”.

“Remarcabil” nu este ceva ce șurub pe companie sau vopsea pe produsul dumneavoastră. Ar trebui să fie sămânța culturii companiei tale din prima zi. Dacă vă lipsește această calitate, atunci reinventați-vă. Găsiți un produs, un serviciu sau o idee remarcabilă în jurul căreia puteți dezvolta o companie remarcabilă.

Acest lucru nu este la fel de fără speranță pare.

Gândește-te la apă. Cine, în toate mințile, în anii ’80, ar fi prezis vreodată că ceaiul îmbuteliat cu gheață va inspira un război de marketing în secolul 21? Apoi a venit Snapple.

Luați în considerare vehiculele de teren. Apoi a venit Hummer-ul.

Luați în considerare cardurile de tranzacționare. Apoi a venit Pokemon.

Iată o notă pentru directorii executivi aspiranți de pretutindeni: O echipă de topnotch PR Rainmakers ar trebui să fie alături de tine din prima zi în care începi să dezvolți un nou produs. de ce? Deoarece acestea vă pot ajuta să construiască “remarcabil” în produsul dumneavoastră.

Modelul de astăzi este pentru designeri și marketing pentru a crea un produs, apoi pentru a apela în echipa de PR pentru a putinei afară kituri mass-media și comunicate de presă. Știri flash: Asta nu funcționează nici mai mult.

Reporterii sunt arși pe blițul Noii Economii. Ei doresc povești reale, care va trece muster cu editorii și cu cititorii.

Dacă doriți ca cineva să vă observe compania, trebuie să faceți știri. Și asta înseamnă că trebuie să angajeze un PR Rainmaker pentru a vă ajuta să instalați “remarcabil” în compania dumneavoastră, cultura dumneavoastră și produsul de la început.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *